top of page
Blog: Blog2
  • Writer's pictureELA is typing

Cum a trecut un an / Como ha pasado un año

A fost anul călătoriilor, al descoperirilor, al sentimentelor, anul în care mi-am derulat de câteva ori viața cu 10 ani înainte, m-am îngrijorat și am schimbat-o la 360 de grade. Ce am învățat? Am învățat să învăț, să ascult, să zâmbesc, să iubesc, să fug în noapte și să mă trezesc de mirosul ceaiului de fructe roșii.

Fue el año de los viajes, los descubrimientos, los sentimientos, el año en que pasé la vida varias veces, me preocupé y lo cambié a 360 grados. ¿Qué he aprendido? He aprendido a aprender, a escuchar, a sonreír, a amar, a correr en la noche y a despertarme con el olor del té de frutas rojas.



-Ianuarie 2018:

Am învățat că trebuie să crezi în dorințele tale. Să crezi atât de mult încât să nu dormi nopți, să nu mănânci, dar sa te simți fericit. Eu scriu atunci când sunt trista, atunci când mi-e dor, atunci când am nevoie sa-ți vorbesc și să mă asculți. Dincolo de Graniță este un ecou de sentimente,o fotografie instant a gândurilor. Cea mai fericită zi din viața mea, 16 ianuarie 2018, cu 19 ani în urma ,, mama îmi sufla în gene ca să-mi crească în loc de aripi și să văd dincolo de trup, sufletul omului”, astăzi îi scriu versuri.


-Enero 2018:

He aprendido que tienes que creer en tus deseos. Pero creer tanto que no duermes por las noches, no comes, pero te sientes feliz. Escribo cuando estoy triste, cuando pierdo, cuando necesito hablar contigo y cuando necesito que me escuches. Más allá de la frontera hay un eco de sentimientos, una foto instantánea de mis pensamientos. El día más feliz de mi vida, el 16 de enero de 2018, pero el mismo día, hace 19 años, mi madre me soplaba en mis pestañas para crecerme en lugar de alas y ver más allá del cuerpo, el alma de las personas ", hoy esribo versos.



-Februarie 2018:

Emoțiile primei sesiuni de examene, le-am strâns pe toate și m-am ascuns în munte, am căutat liniștea în brașe de piatră care mi-au dăruit și-atunci furtuni.

-Febrero 2018:

Las emociones de la primera sesión de exámenes, las reuní todas y me escondí en las montañas, busqué la paz en los brazos de piedra que me dieron como siempre, las mismas tormentas.



-Martie 2018:

Lacrimi de regăsire, chipul de portelan al mamei și mirosul de florilor de primăvara care îmi infloreau la fereastră.

- Marzo 2018:

Lágrimas de recuperación, el rostro de porcelana de mi madre y el olor a flores de primavera que florecieron en la ventana.


-Aprilie 2018:

M-am pierdut pe străzile Istanbului, mi-am uitat sufletul în port, am colecționat amitiri de-o primăvară.

- Abril 2018:

Me perdí en las calles de Estambul, olvidé mi alma en el puerto, coleccioné recuerdos de la primavera.



-Mai 2018:

Prietenie, tinerețe și soare torid de-o vară, amintirile unei zile de mai, dar și un trofeu al epilogului trudit, Excellentia.

,, Vă mulțumesc tuturor celor care m-ați nominalizat, votat și susținut. Obținerea Premiului Excellenția este o adevarată onoare pentru mine, dar nu ezit să mărturisesc și aici faptul că acest premiu este al nostru, al tuturor celor implicați în activitatea academică, pentru că noi, oamenii, suntem așa cum ne descria poetul:

,,Oamenii sunt păsări nemaiîntâlnite,

cu aripi crescute înlăuntru,

care bat plutind, planând,

într-un aer mai curat - care e gândul!"

-Mayo 2018:

Amistad, juventud y un sol de verano, los recuerdos de un día de mayo, pero también un trofeo en el epílogo, la Excelencia.

"Gracias a todos ustedes que me nominaron, votaron y apoyaron. Obtener el Premio Excelencia es un verdadero honor para mí, pero también os quiero confesar que este premio es nuestro, de todos los que estamos en la actividad académica, porque los humanos somos como nos describe el poeta:

"Los humanos son pájaros sin precedentes,

con alas levantadas en el interior,

quien bate flotando, planeando,

en un aire más limpio - ¡ese es el pensamiento!


-Iunie 2018:

Mi-am strâns toate dorințele într-o valiză, o casă, un an, o amintire. Am ales să încep o noua viață, să reconstruiesc tot ceea ce credeam că am deja, dar m-am întors puțin acasă, în orașul meu, acolo unde mama m-a născut, la Vâlcea, iar apoi mi-am desenat un nou drum, Dincolo de Graniță

-Junio 2018:

Reuní todos mis deseos en una maleta, una casa, un año, un recuerdo. Elegí comenzar una nueva vida, para reconstruir todo lo que creía que ya tenía, pero priemro regresé a mi pueblo donde mi madre me nací, en Valcea y luego dibujé una nueva carretera, más allá de la frontera, en Madrid.





-Iulie 2018:

Venezia, Monacco, Torrevieja, Madrid. Vara mea a fost, toamna mea va fi. O călătorie spre un nou vis, o nouă viață, o nouă aventură de-o vară spre un început de tinerețe.


-Julio 2018:

Venezia, Mónaco, Torrevieja, Madrid. Mi verano fue, mi otoño será. Un viaje, un nuevo sueño, una nueva vida, una nueva aventura de un verano, un comienzo de la juventud.



-August 2018:

Călătoria Vieții.Dincolo de Graniță, între Madrid și Vâlcea, un suflet pierdut între dorințe și amintiri.

-Augosto 2018:

El viaje de la vida. Más allá de la frontera, entre Madrid y Vâlcea, un alma perdida entre los deseos y los recuerdos.




-Septembrie 2018

Am pășit cu încredere, singură pe drumul vieții, am descoperit Toledo și Granada, am dansat și am râs, am învățat și am crezut mai mult în apus, dar am uitat cât de mult iubesc eu răsăritul.

-Septiembre 2018

Caminé con confianza, sola en el camino de la vida, descubrí Toledo y Granada, bailé y reí, aprendí y creí más en el atardecer, pero olvidé cuánto amo yo el amanecer.


-Octombrie 2018

O nouă facultate, o nouă țară, noi prieteni, totul diferit. Soarele fierbinte din Extremadura și ploile de toamnă din Madrid. Gran Via și pașii pierduți în noapte.


- Octubre 2018

Una nueva facultad, un nuevo país, nuevos amigos, todo diferente. El sol caliente en Extremadura y las lluvias de otoño en Madrid. Gran Vía y los pasos perdidos en la noche.


-Noiembrie 2018

Din Barcelona până în Castilla La Mancha, dar mereu înapoi, în Madridul sufletului meu.

- Noviembre de 2018

De Barcelona a Castilla La Mancha, pero siempre de vuelta en el Madrid de mi alma.




-Decembrie 2018

Epilog captiv într-o eternă amintire. O pură coincidență, o simplă privire. O cafea care a adus o prietenie de-o viață, a unit oameni cu acelasi vis al unei aventuri, tinerețe și clipe trăite cu emoții ăn noapte, cu zâmbete sub soare și cu priviri pierdute în întuneric.

Anul călătoriilor, anul în care am avut curajul să mă descopăr, în care am fost un simplu om cu o valiză, un călător într-o lume infinită, mi-am ciocnit suflteul de bunătate, m-am bucurat să descopăr privirea, liniștea și iubirea pentru viață. Le-am adunat pe toate într-o cutie a amintirilor, momentele de azi care trec... mi-as dori sa fie prezentul etern.

-Diciembre 2018

Epílogo cautivo en un recuerdo eterno. Una pura coincidencia, una mirada simple. Un café que trajo toda una vida de amistad, personas unidas con el mismo sueño de aventura, juventud y momentos vividos con emociones por la noche, sonríe bajo el sol y ojos perdidos en la oscuridad.



Anul călătoriilor, anul în care am avut curajul să mă descopăr, în care am fost un simplu om cu o valiză, un călător într-o lume infinită, mi-am ciocnit suflteul de bunătate, m-am bucurat să descopăr privirea, liniștea și iubirea pentru viață. Le-am adunat pe toate într-o cutie a amintirilor, momentele de azi care trec... mi-as dori sa fie prezentul etern.


El año de los viajes, el año en el que tuve el coraje de descubrirme a mí misma, en el que fui una persona con una maleta, una viajera en un mundo infinito, me choque el alma de la bondad, me alegró descubrir la mirada, el silencio, el amor por la vida. Los he reunido a todos en una caja de recuerdos, los momentos de hoy que pasan ... Me gustaría tenerlos en el presente eterno.




34 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page